Sunday, February 3, 2008

...Welcome hOmE...

..Hi there..

lama tak nulis kat my fav page ni..hehehe...today probably be my 1st day @ BGE for this new year..macam2 rasa ada..tadi memula rasa rasa malas giler nak masuk opis, then rasa takut pun ada( almaklumla expectetion bos surely tinggi kan?)..lastly, rasa seronok ttp ada...entah la tak tau apa yg nak diseronokkan...huhhuahua...

1st day dok balik kat meja yg dah 7 bln aku tinggalkan..hehe...7 bulan yg lalu, aku masih tercari2 apakah tugas utama aku kat sini..and until now aku ttp ada sket pertanyaan tuh dalam benak sanubariku..but, with better thought i think...:)

then tambahan in the mood for holiday, lagik la malaz.. in addition 2 more days for Chinese New Year..huh! nak balik kampung la..rindu suasana kampung dah ni..tp aku dok terbayang2 suasana kat INTAN..rasa syahdu lak bila dah meninggalkan kampus yang menjadi rumahku untuk 7 bulan yg lalu..pelbagai kenangan yg indah tercatat di sana..i will miss it my dear frens...

k, cukup utk takat nih, nanti lah update all dah sweet memories from INTAN for da next episode...huh, miss u hun...:)

2 comments:

Islam Promotes Peace said...

lorr... dah masuk opis rupenyer...

Unknown said...

I'm sorry .. sorry... sorry.... you know i don't meant to leave you high and dry like that...