Monday, December 24, 2007

Happy New Year...Welcome 2008

Hi there...

Lama rasanya tak updaye my blog ni..during that time, macam2 benda yg berlaku..macam2 perkara yang telah aku lalui..ada yang best, tak kurang jugak yang tak menarik utk dicoret. but, anyway...semuanya kenangan yg indah untuk dilalui dalam tahun 2007 ni.

Dalam diam tak diam, dah hampir penghujung yer tahun 2007 ni aku lalui...segala cerita2 menarik untuk jadik iktibar and pengajaran sepanjang tahun...

so...welcome 2008..fuh! dah 28 thn la aku..(wadda surprise)..

Actually aku kat Starbuck KJ ni..bored coz tomorrow is da Christmas day..but, aku lak cam tak sedap badan..jadinya aku tak pg ke kuliah la today..jgn tak tau..aku kan still lagik student DPA@ Intan, Bukit Kiara..huhuhu...

aku just nak coret kata2 melalui gambar2 yang ku rakam sepanjang tahun jer..so, just take a look n u will mesmerized by da "Anugerah Ciptaan Ilahi' ini...k...kita mula dgn awal tahun, ada apa yek dalam laptop ku ini...emmm...search...

Bertunang Day 1 January 2007(update later)

Nikah Day
22 June 2006





Majlis Berlansung@ Kuala Kangsar
23 June 2007


Majlis Reception @Kelana Jaya
30 June 2007






Ini lah serba sedikit gambar yg sempat aku upload kat cni...nk tgk lebey2, meh datang rumah..

sumer album aku kuarkan kasik la sesaper nk tgk..hehehehe...




1 comment:

Islam Promotes Peace said...

28 thn muda lagi.. nanti masuk opis tu singgah² la bptm ni ya..
-king-